Odzyskiwanie konta

Czasami może się zdarzyć, że stracimy konto – utrata telefon, skasujemy dane lub wykonamy zmianę softu. Utrata konta w grze War Game (Gra Wojny) jest tym bardziej bolesna z uwagi na długi czas potrzebny do osiągnięcia konkretnego poziomu. Postaram się opisać procedurę odzyskiwania takiego konta.

Ważne informacje:

  • po instalacji na nowym telefonie gry, musisz osiągnąć 5 lvl i nadać NAZWĘ
  • zapisz sobie, zrób screeny, pamiętaj jakie parametry miało twoje stare konto
  • przygotuj się na oczekiwanie – nawet do 2 tygodni (przeważnie szybciej)

1. Zaczynamy od rejestracji u producenta: (link).

Nickname: Wpisz swój nick, najlepiej ten z utraconego konta.
E-mail: W dwa kolejne pola wpisz koniecznie swój adres konta email.
Password: W ostatnie dwa pola wpisz swoje hasło.
Kliknij Register.

 2. Na podany adres przy rejestracji, zostanie wysłany link aktywacyjny. Konto należy aktywować, klikająć podesłany link.

 3. Logujemy się na stronie główniej (link), przy pomocy konta wcześniej zarejestrowanego.

4. Przechodzimy do działu Contact support, wybieramy w pytaniu What kind of question do you have? z rozwijanej listy wybierz Game.

W przypadku przenoszenia konta, nie ma problemów! Zgłaszasz taką chęć i podajesz oba kody sojuszu kont. Na oba konta otrzymasz kod, który należy wpisać na stronie internetowej potwierdzając i autoryzując transakcję (kod będzie widoczny w miejscu gdzie otrzymujemy wiadomości od sojuszników – czyli widoczy TYLKO dla Ciebie).

W przypadku utraty konta, musisz opisać jak najdokładniej swoje konto. Kiedy zostało założone – przynajmniej przybliżony czas. Ile posiadaliśmy gotówki, jaki jest nasz dochód.

Dear Gameforge,

I’ve recently lost access to my War Game account due to factory data reset/software update/changing my mobile device and I’d like to get it back. Here is my data:

My old account:
Game Nickname: [Podajemy nick z utraconego konta!]
Order Code: [Podajemy nasz kod sojuszu z utraconego konta w formacie xxx.xxx.xxx]

My new account:
Game Nickname: [Podajemy nick z nowego konta!]
Order Code: [Podajemy nasz kod sojuszu z nowego konta w formacie xxx.xxx.xxx]

I should be grateful if you would replace my new account with the old one. I look forward to your reply.

Best regards and greetings from Poland,

[Podpisz się imieniem lub nickiem z Gry]

W przypadku odzyskiwania:

Dear Gameforge,

I’ve recently lost access to my War Game account due to factory data reset/software update/changing my mobile device and I’d like to get it back. Here is my data:

Account data

Nickname:[Tutaj podajemy nasz utracony nick]
old Ordercode:[Tutaj podajemy nasz stary kod sojuszu(w formacie xxx.xxx.xxx- Jeżeli nie pamietamy piszemy tylko te cyfry które pamietamy, lecz jezeli nie pamiętamy całego kody piszemy I don’t remember]
First installation of the game (Date):[Podajemy date instalacji gry -Jeżeli nie pamiętamy piszemy mniej więcej miesiąc (more or less „miesiąc(po ang.)”]
Last login (Date):[Tutaj podajemy ostatnie logowanie]
Amount of purchases of Uran:[Tutaj piszemy kwote zakupionych uranów -jeżeli nie kupowaliśmy rubinów piszemy I did not buy]
Level:[Tutaj podajemy Lvl postaci]
EXP:Tutaj podajemy ilość doświadczenia
Money in the treasurechest:[Tutaj podajemy ilość kasy w skarbcu]
Upkeep:[Tutaj zostawiamy puste pole, ponieważ najwyraźniej gameforge pomyliło sie (to słowo oznacza „utrzymanie”]
Income:[Tutaj podajemy nasz dochód z budynków]
Amount of Uran:[Tutaj podajemy ilość uranów jakie posiadaliśmy]
Last purchase of Uran:[Tutaj podajemy date ostatniego zakupu uranów – jeżeli ich nie kupowaliśmy piszemy I did not buy:
Skilling (in which attributes were the most skill points distributed?):[Tutaj podajemy atrybuty naszej postaci :Atak, obronę, odwage, siłę, życie][Attack, defence, spunk, power, health
Quest area in which you currently play (Area and rank):[Tutaj podajemy obszar który ostatnio wykonywaliśmy]:

Technical Data

Device model:[Tutaj podajemy nasz model telefonu]
Region und Language (at first installation):[Tutaj podajemy kraj i jeżyk przy pierwszej instalacji telefonu]

– – – – – – – –

Za chwil kilka dokończę całość, ale ogólnie:

– dla iPhone i systemu iOS, aby nie mieć problemów, wykonaj backup danych przy pomocy iCloud’a. Gra oferuje taką możliwość – więc wykonaj to jak najszybciej.

– dla Androida, wykonuj co jakiś czas zrzut ekranu, zdjęcie – cokolwiek, co możesz wykonać aby posiadać wszystkie niezbędne informacje dla udowodnienia że to konto było twoje.

– od grudnia 2013 roku, można już dla Androida, wykonywać backup danych na iCloud (gdrive?).

Na podstawie : GraRycerzy.pl

Tagi , , , , , , , , , , , , , , , , , , .Dodaj do zakładek Link.

11 odpowiedzi na „Odzyskiwanie konta

  1. Lucasy mówi:

    Dzięki za poradę. Spróbuję odzyskać moje stare konto (lvl – 255, sojusz – 2500…).

    • War mówi:

      Z informacji, jakie posiadam, odzyskanie konta na tym samym sprzęcie jest możliwe. Zmian sprzętu, bardzo często powoduje utratę wszystkich członków sojuszu … i trzeba od nowa zapraszać. Daj znać – zbieram cały czas informacje.

  2. Arthurro 727856118 mówi:

    właśnie przeniosłem konto z nokii wp7 na tablet samsunga tab2 10 cali, a latem ponowne przenosiny bo wymieniam fona, Przeniesienie trwało w sumie 1,5 doby tylko. Zbieraj kase kolego zbieraj i wracaj na grę.

    • War mówi:

      Zbieram, zbieram … już prawie 800 miliardów … ale pocieszające jest to że pod względem ilości ropy, FARMA mnie goni 😀 i obawiam się że przegoni …

  3. kolosalus mówi:

    Rozumiem.ze przy odzyskaniu konta odp .przyjdzie na meila podanego przy rejestracji. Kurcze.nie pamietalem doswiadczenia .. ofensywy i defensywy. Nie wplynie to chyba negatywnie na przywrocenie konta ? !

  4. darek mówi:

    po wykasowaniu gry z telefonu i zainstalowaniu od nowa wyskoczyla mi ta sama gra tylko od nowa co mam zrobic by odzyskac stara

  5. darek mówi:

    ta gra to game of war

  6. Max mówi:

    Witam. Mam Game of War na komórce i chciałem również grać na innym urządzeniu. Niestety link aktywacyjny ,który został mi przesłany przypadkiem skasowałem i kiedy ponownie powtórzyłem procedurę by otrzymać go jeszcze raz,już nic mi nie przyszło. Co robić ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *